Maandag, 12 december 2022

Ook in de zomer van 2022 is door HSV Bliekske weer het jeugdvissen georganiseerd. Deze werden gehouden op de vrijdagavonden van 13 mei, 27 mei, 10 juni, 8 juli en 22 juli. Gebruikelijk zijn het minimaal 6 avonden, maar door slecht weer kwam de avond van 24 juni te vervallen. Alle avonden werden weer goed tot zeer goed bezocht. Meestal konden we minimaal 20 kinderen aan de Menkenvijver verwelkomen. Ook deze zomer waren de meisjes weer goed vertegenwoordigd en ze lieten goed zien dat zij ook volop vis konden vangen. Ook aan publieke belangstelling meestal geen gebrek. Menige ouder/verzorger of oma/opa waren van de partij om de verrichtingen van de kinderen te volgen.

Op laatste avond werd de jaarlijkse junior/senior wedstrijd gehouden. Deze telde ook mee voor het klassement, dus moest er serieus gevist worden. Wij als begeleiding vinden het altijd geweldig om te zien dat sommige kinderen het er beter van afbrengen dan de senioren. Deze avond werd heel goed bezocht en iedereen had het duidelijk weer heel goed naar zijn zin. Als afsluiting van de laatste avond was er een  ijscoman aanwezig en iedereen werd getrakteerd op een heerlijk ijsje.

Door Covid was het even niet mogelijk, maar op 25 november konden we eindelijk weer een afsluitende avond organiseren. Vier hoog in Zevenbergen werd afgehuurd en nadat de kinderen gebowld en gegeten hadden werd de prijsuitreiking gehouden.
Conny heeft er ook deze keer weer veel tijd in gestoken om alle bekers en prijsjes te regelen. Na vorig jaar de visteller met eigen naam opdruk, was er voor alle deelnemers een eigen madenbak met naamopdruk.

Ook voor 2023 staan weer 6 vrijdagavonden gepland voor het jeugdvissen
Zie voor meer info de wedstrijden pagina

Voor een kleine fotoimpressie zie pagina foto's

Mochten er vriendjes of vriendinnetjes zijn die ook eens willen meedoen, dat kan en laat je door ouders/verzorgers tijdig opgeven. Mocht je de eerste keer nog geen goede hengel hebben, wij hebben enkele leenhengels ter beschikking. Aas en voer wordt alle avonden kosteloos geregeld door de vereniging.

Hopelijk zien we alle kinderen weer op 12 mei 2023 om 18.30 uur aan de Menkenvijver.

Tot dan.

Conny, Ed, Kimberly, Rien en Jan