Viswater

Blankershovevijver /Menkenvijver

De Blankershovevijvers en de Menkenvijver zijn opgenomen in de landelijke lijst van viswateren. Daarom is het alleen toegestaan om met landelijke VISpas op deze locaties te vissen.

Haven Oudenbosch

Er mag in de periode van 1 oktober t/m 31 maart de hele week gevist worden in de haven van Oudenbosch met uitzondering van de dagen dat er wedstrijden worden georganiseerd. Dan is vrij vissen alleen toegestaan buiten het wedstrijdparcours! Houdt tijdens het vissen rekening met de booteigenaren, zorg dat je de visplaats netjes achterlaat! Wildplassen is hier ten strengste verboden! Ook is het niet toegestaan om gevangen vis mee te nemen.

Grootjeskreek

We pachten ook nog steeds de Grootjeskreek gelegen aan de Kwartiersedijk in Fijnaart. Hier kun je prima vissen in de zomermaanden. Wel is er schrikdraad aangelegd, die mogelijk aan kan staan.

Blankershove.