Conny Jacobs en Jan Pouwe hebben sinds 2019 het jeugdvissen weer opgepakt.
Ook in 2023 willen Conny en Jan weer de jeugdwedstrijden organiseren aan de Menkenvijver. ( Zie wedstrijden )

Bij voldoende animo worden er in de zomervakantie nog een paar extra wedstrijden georganiseerd. Door de vereniging wordt weer gratis voer en aas geregeld. Heb je nog geen geschikte hengel, dan is dat geen probleem, want dan kun je er bij ons een lenen!

Aanmelden kan (bij voorkeur door een van de ouders) na 18.00 uur bij Conny Jacobs, 06-10367244 of Jan Pouwe 06-22468806.

De kinderen die mee gaan doen aan de wedstrijden krijgen evenals vorig jaar een gratis jeugdlidmaatschapskaart van ’t Bliekske, waarmee je tijdens de wedstrijden mag vissen. Wil je ook op andere dagen vissen dan moet je een jeugdvispas aanschaffen die te koop is voor € 12,-- bij Joost Lambregts, De Binderij 4, telefoon 06-29269858.